Užkandžių rinkiniai su NUOLAIDA!! Nemokamas siuntimas nuo 39,99 €

Pirkimo sąlygos ir nuostatos

1. Bendrosios sąlygos.

1.1. Šios DEKOTI elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau - Taisyklės) sudarytos siekiant užtikrinti Pirkėjo (toliau – Pirkėjas) ir elektroninėje parduotuvėje www.dekoti.lt (toliau – Parduotuvė) prekes parduodančios MB Panja Baltic (toliau – Pardavėjas), įm.kodas 306958087, teises, nustatyti abiejų šalių pareigas, atsakomybę ir kitas su prekių pirkimu - pardavimu Parduotuvėje susijusias nuostatas.

1.2. Nuotolinė pirkimo – pardavimo sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas iš Pardavėjo DEKOTI elektroninėje Parduotuvėje pateiktų pasiūlymų suformuoja prekių užsakymą, pasirenka apmokėjimo būdą, nurodo pristatymo adresą ir Pirkėjas patvirtina užsakymą. Sutartis galioja iki sutarties įvykdymo arba jos nutraukimo Taisyklių ar teisės norminių aktų nustatyta tvarka. Taisyklių pažeidimas gali būti laikomas pagrindu nutraukti nuotolinę sutartį.

1.3. Prieš pradėdamas naudotis elektronine Parduotuve ir joje Pardavėjo teikiamais pasiūlymais Pirkėjas privalo atidžiai perskaityti ir susipažinti su šiomis Taisyklėmis. Įsigydamas prekes elektroninėje Parduotuvėje Pirkėjas patvirtina, kad jis sutinka su šių Taisyklių taikymu.

1.4. Pardavėjas pasilieka teisę vienašališkai bet kuriuo metu Taisykles pakeisti, pakeistas Taisykles paskelbdamas elektroninės Parduotuvės tinklapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento ir galioja visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams.

2. Pirkėjo teisės

2.1. Pirkti Pardavėjo elektroninėje Parduotuvėje turi teisę Pirkėjai: veiksnūs fiziniai asmenys, juridiniai asmenys, taip pat visų aukščiau išvardintų asmenų įgalioti atstovai. Pirkėjas, sutikdamas su šiomis Taisyklėmis, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti Pardavėjo elektroninėje Parduotuvėje.

2.2. Pirkėjas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų išlaidų, išskyrus tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, išskyrus Taisyklių 2.3 punkte numatytas išimtis.

2.3. Sutarčių, kurių negalima atsisakyti sąrašas pateiktas CK 6.228 (10) str. 2 d.

2.4. Pirkėjas gali pasinaudoti šių Taisyklių 2.2. punkte nurodyta savo teise atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo Sutarties tik tuo atveju, jei grąžinama prekė atitinka šiuos reikalavimus:

2.4.1. prekė negali būti naudota, ji turi būti nesugadinta ir nepraradusi savo vertės;

2.4.2. prekė turi būti pateikta originalioje gamintojo pakuotėje (pakuotė gali būti pakitusi tik tiek, kiek buvo būtina norint apžiūrėti prekę) ir nepraradusi prekinės išvaizdos;

2.4.3. prekė turi likti su visomis etiketėmis.

2.5. Pirkėjas apie nuotolinės sutarties atsisakymą praneša Pardavėjui pateikdamas tinkamai užpildytą pavyzdinę sutarties atsisakymo formą, kurią galima rasti čia: https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/2c2983a0d0d011e39b2ab5bbcc4f49fb/asr arba pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties DEKOTI interneto svetainės skiltyje „KONTAKTAI“ nurodytais kontaktais.

2.6. Prekės grąžinamos iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir paštomatą.

2.7. Už Pirkėjo priimtas, bet vėliau atsisakytas ir grąžintas prekes sumokėti pinigai sumokami į Pirkėjo sąskaitą, iš kurios buvo apmokėtas prekių užsakymas ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo dienos.

2.8. Grąžinant kokybiškas prekes, Pirkėjui grąžinamas jo sumokėtas mokestis tik už prekes, be siuntimo ir grąžinimo DEKOTI mokesčio.

3. Pirkėjo įsipareigojimai

3.1. Pirkėjas privalo priimti prekes šių Taisyklių nustatyta tvarka ir sumokėti už jas sutartą sumą.

3.2. Pirkėjas, naudodamasis internetine parduotuve, įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

3.3. Jei Pirkėjas prekių pristatymo metu atsisako priimti prekes, kurias perkant galioja teisė atsisakyti pirkimo pardavimo sutarties, laikoma, kad Pirkėjas atsisakė pirkimo – pardavimo sutarties ir Pirkėjas privalo prekes grąžinti Pardavėjui Taisyklių numatyta tvarka.

4. Pardavėjo teisės

4.1. Susidarius svarbioms aplinkybėms, Pardavėjas gali laikinai arba iš viso nutraukti internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

4.2. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs apmokėjimo būdą „Apmokėjimas banko pavedimu“ neapmoka prekių užsakymo per 2 (dvi) darbo dienas.

5. Pardavėjo įsipareigojimai

5.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis internetinės parduotuvės www.dekoti.lt teikiamomis paslaugomis.

5.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes į jo nurodytą paštomatą ir šiose Taisyklėse nurodytomis sąlygomis.

5.3. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 5 (penkias) darbo dienas.

6. Prekių paieška, pasirinkimas, užsakymas

6.1. Pirkėjas naršo elektroninėje parduotuvėje, ieško prekių pagal kategorijas arba naudojasi paieškos funkcija, kad rastų norimą prekę.

6.2. Elektroninėje parduotuvėje pateikiama prekės informacija: prekės aprašymas, nuotraukos, kaina ir kita susijusi informacija.

6.3. Pasirinkus prekę, pirkėjas ją įdeda į virtualų pirkinių krepšelį. Pirkėjas peržiūri krepšelyje esančias prekes, jų kiekį, galimą pristatymo laiką ir bendrą sumą.

6.4. Pirkėjas nurodo pristatymo adresą, pasirenka mokėjimo būdą ir patvirtina užsakymą. Elektroninės parduotuvės sistema apdoroja užsakymą ir išsiunčia pirkėjui patvirtinimo el.laišką.

6.5. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką „Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.

6.6. Pirkėjui pasirinkus atsiskaitymą už prekes mokėjimo pavedimu, Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už prekes per 2 (dvi) dienas nuo užsakymo pateikimo momento.

6.7. Už prekių pristatymo paslaugą taikomas mokestis, nurodomas pasirenkant pristatymo paštomato adresą. DEKOTI pasilieka teisę pristatymo mokesčio netaikyti, jei užsakymo suma siekia ir viršija DEKOTI vienašališkai nustatytą tam tikrą užsakymo sumą. Prekių pristatymo mokestis į minimalią užsakymo sumą nėra įskaitomas.

7. Prekių pristatymas:

7.1. Pirkėjo užsakytos prekės pristatomos į užsakymo metu nurodytą paštomatą. Prekės Pirkėjui gali būti pristatomos Omniva, LP Express, DPD paštomatais.

7.2. Užsakymas paruošiamas per 1-2 d. Paruošus užsakymą, Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui elektroninį laišką, informuojantį, kad Prekės išsiųstos Pirkėjui ir suteikiamas siuntos sekimo numeris.

7.3. Prekės Lietuvoje paštomatais pristatomos per 1-3 dienas nuo siuntos sekimo nuorodos suteikimo Pirkėjui.

7.4. Pirkėjas neatsako už siuntos vėlavimą nuo to laiko, kai jos yra perduodamos į Omniva, LP express, DPD paštomatus.

7.5. Priimdamas prekes, Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę, prekių kiekį, kokybę ir asortimentą. Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, tačiau nenustačius prekių kiekio, kokybės, asortimento neatitikimo, Pirkėjas privalo padaryti nuotrauką ir informuoti siuntos tarnybą apie siuntos pakuotės pažeidimą. Tokiu atveju laikoma, kad prekės pristatytos pažeistoje pakuotėje, tačiau prekių kiekis, kokybė, asortimentas atitinka Pirkimo–pardavimo sutarties sąlygas ir prekių pristatymas yra atliktas tinkamai.

7.6. Prekės gali būti pristatomos ir kitu būdu tik atskirai suderinus su Pardavėju. 

8. Atsiskaitymo už prekes būdai, terminai ir sąlygos.

8.1. Prekių kainos yra nurodytos eurais. Prekės parduodamos tokiomis kainomis, kurios galioja užsakymo pateikimo metu. Bankų mokesčiai gali būti taikomi priklausomai nuo banko, kurio paslaugomis naudojasi Pirkėjas.

8.2. Pardavėjas yra ne PVM mokėtojas.

8.3. Minimali užsakymo suma – 9,99 eur.

8.4. Pirkėjas atsiskaito už prekes vienu iš šių būdų:

8.4.1. Mokėjimams priimti naudojame Stripe platformą. Apie jos saugumą plačiau: https://stripe.com/docs/security/stripe

8.4.2. Atsiskaitymas banko pavedimu – tai išankstinis atsiskaitymas, kai Pirkėjas perveda pinigus į el. parduotuvės MB Panja Baltic banko sąskaitą. Pardavėjas pradeda vykdyti Užsakymą po to, kai Pirkėjas apmoka už prekes ir jų pristatymą ir pinigai gaunami į Pardavėjo banko sąskaitą.

8.5. Sudarydamas Sutartį Pirkėjas sutinka, kad pirkimo metu nurodytu elektroninio pašto adresu bus siunčiama užsakymo elektroninė sąskaita faktūra su pirkimo duomenimis. Sąskaita faktūra siunčiame el.paštu ne vėliau kaip per 3 dienas nuo momento, kai Pardavėjas išsiunčia Prekes.

9. Prekių kokybė

9.1. Parduodamų prekių savybės nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

9.2. Elektroninėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formos ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamų elektroninių prietaisų ypatybių ar kitų techninių priežasčių, taip pat atsižvelgiant į protingai galimus išvaizdos neatitikimus.

10. Nuolaidos, akcijos, dovanų kuponas

10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti įvairias akcijas, taikyti nuolaidas.

10.2. Išsami informacija, susijusi su nuolaidomis ar akcijomis, yra pateikiama Parduotuvėje, vykdant konkrečią akciją ar taikant nuolaidas.

10.3. Dovanų kupono naudojimo sąlygos:

10.3.1. Dovanų kuponas galioja iki ant jo nurodytos datos imtinai (6 mėn.)

10.3.2. Jei prekių kainų suma viršija dovanų čekio vertę, skirtumą primoka klientas.

10.3.3. Dovanų čekis nėra grąžinamas ar keičiamas į pinigus. Neišnaudota dovanų čekio suma negrąžinama.

11. Kitos nuostatos

11.1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, jų pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

11.2. Visi ginčai, nesutarimai ar reikalavimai, kylantis iš šių Taisyklių ar susiję su šiomis Taisyklėmis, yra sprendžiami derybų būdu, nesutarus derybų būdu, galutinai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.

11.3. Pirkėjas-prašymą ir/ar skundą dėl Parduotuvėje įsigytos prekės gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, tel. 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 1466, el. paštu tarnyba@vvtat.lt, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse) ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje, pasiekiamoje adresu http://ec.europa.eu/odr/.